Autor Wątek: Dokladny poradnik !!  (Przeczytany 2266 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Szkodn1k

• Darczyńca
  • Nowy użytkownik
  • *
Dokladny poradnik !!
« : Grudzień 26, 2009, 13:51:38 »
Witam serdecznie  :D

Mam propozycje - jednak bedzie on wymagał duzo pracy. Jeśli takie cos powstało cofam temat. - Jednak osobiscie niczego nie znalazłem.

Jestem zielony jesli chodzi o Lord'a. Dopiero bede zaczynał przygode w swiecie Tolkiena i brakuje mi tu szczegółowego poradnika gracza. Wszystko na forum - co zaobserwowałem jest pomieszane, w tematach jest mix wszystkiego począwszy od np. gdzie expic - kilka wpisów niżej - jak płacić za gre.
To rzecz jasna nie trzyma się kupy. Sugerował bym przygotować poradnik - szczegółowy poradnik Takie podstawy jak zacząć grać, gdzie co mozna dostać itd... w jednym przejrzystym temacie.

W grach online siedzę już kilka ładnych lat wiec ja osobiscie nie mam wiekszego problemu "zjednoczyc" sie z ta grą. Jednak jest wiele nowych graczy ktorzy dopiero zaczynaja przygode i maja bardzo mała wiedze na temat takich gier.

Sugerowałbym stworzenie takiego poradnika, napewno wielu graczy by na nim skorzystało.
- Ale oczywiście nic na siłe.

Pozdrawiam wszystkich wyjaaadaczy  ;D

_____
"Dniem czcić - po co? Ja czczę kobiety - nocą!"

Offline B!G M00N

• Moderator Globalny
  • Stały bywalec
  • *
Odp: Dokladny poradnik !!
« Odpowiedź #1 : Grudzień 26, 2009, 14:50:25 »
Masz czas? Bo mnie chęci nie brakuje a jedną rzecz, której już się podjąłem sprostać nie mogę. Dopiero dwa krótkie artykuły mam a jeszcze około 100 pozostało.

Offline Szkodn1k

• Darczyńca
  • Nowy użytkownik
  • *
« Odpowiedź #2 : Grudzień 26, 2009, 15:32:52 »
Widzisz B!G ja chetnie przygotowałbym taki poradnik, zawsze staram sie angażować w coś co potem i mi pomoże. Niestety moja wiedza na temat  Lorda jest bardzo ograniczona, wiem tylko to co udało mi sie dowiedziec na forum a zeby napisac taki poradnik trzeba miec wiedze praktyczna ;)