Autor Wątek: Poznajmy się  (Przeczytany 5599 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline B!G M00N

• Moderator Globalny
  • Stały bywalec
  • *
Odp: Poznajmy się
« Odpowiedź #30 : Lipiec 09, 2009, 14:01:54 »
Którego tenisa nienawidzisz?

Offline joqus

• Nowy użytkownik
  • *
« Odpowiedź #31 : Sierpień 10, 2009, 11:21:38 »
Łeee no to ja xD

Jestem Wojciech ^^, pochodzę ze śląska(okolice częstochowy) mam 14 lat [prawie]. Jak większość interesuję się fantastyką, napisałem książkę [11kartek]. Interesuję się sportem gram m.i : Piłkę nożną, siatkówkę, koszykówkę, ręczna, pływam i tańczę taniec towarzyski, jazz. Lubie ostrzejszą muzyke typu : Screamo/emo, hardcore, metal (ale to mniej :)). Grałem w sporo MMO SilkroadOnline[Z 3 lata]ale boty zrobiły z nią co zrobiły :(, Wowa, cabala, metin2(SHIT!!!) i przyszedł czas na LOTRO^^.
Jestem początkowym grafikiem komputerowym xD. Również interesuję się sztuką i osobiście maluję. :)

Offline Inge

• Nowy użytkownik
  • *
  • Q-cyk Abwehry :3
« Odpowiedź #32 : Wrzesień 15, 2009, 10:27:32 »
Hmmm, ech, nie lubię generalnie takich tematów, ale cóż, chyba zrobię sobie wstęp :P Jak wszyscy to wszyscy.

Możecie mi mówić Magda, pochodzę z małej miejscowości niedaleko Kłodzka (ale studiuje i pracuje gdzie mnie wiatry poniosą :P - a noszą mnie po całej Polsce, tam gdzie dobra płaca i tam gdzie dadzą mi się przenieść z kierunkiem) Studiuję Filologię Angielską, a z zamiłowania interesuję się kulturami, historią, filozofią, lecz głównie literaturą. Pociąga mnie wschód, konkretnie Chiny, bo Japonią rzygam z przejedzenia i tych śmierdzieli nie znoszę. Szczególnie lubię się zagłębiać w czasy pierwotne, na pogranicze tego co wiadome i odkryte oraz tego co jest jedynie mniemaniem i mitem, czyli czasy tak dawne, że pewnie nawet o wykopaliska trudno.